Příspěvky

Keyguru box udržel Amálku u Řípu otevřenou, teď zajišťuje noční provoz

Během pandemie musel hotel přerušit osobní provoz. Aby neriskoval velké finanční ztráty, vsadil na automatické vrátné Keyguru box. Bezobslužný check-in fungoval na jedničku, všem omezením navzdory. Klient boxy používá doteď, především pro hosty přijíždějící po osmé hodině a v noci.

Read more

Bodujeme v zahraničí: Keyguru pomáhá i v Turnau City Aparthotelu Krakow

Aparthotel Turnau je rozsáhlý objekt, nabízející krátkodobé i dlouhodobé pobyty. Recepční měl práce nad hlavu, protože mimo ubytování vyřizoval i zákaznický servis. Díky Keyguru boxu si konečně vydechl. Automatický vrátný ušetřil spoustu času i peněz a celý tým Turnau získal více prostoru na péči o stálé hosty. Zkrátila se i pracovní doba.

Read more

Keyguru case study: Samoobslužná recepce vyřešila Penzionu Palouček pozdní check-iny

Kdo si vezme přesčas a bude čekat na hosta, který má zpoždění? Tuto otázku řešili v Penzionu Palouček Praha několikrát do měsíce. Ale platit nočního recepčního kvůli pár pozdním příjezdům bylo zbytečné. Díky Keyguru boxu tento problém vyřešili za zlomek nákladů. A další přínos? Penzion teď nemusí odmítat hosty, kteří požadují noční check-in. Samoobslužná recepce totiž funguje nonstop.

Read more

Case study: Jak Keyguru box proměnil Villa Patriot v hotel budoucnosti

Villa Patriot je neobyčejný čtyřhvězdičkový hotel s výbornou restaurací. Jde neustále kupředu a svým zákazníkům dopřává vždy to nejlepší. Instalace Keyguru boxu pro bezobslužnou recepci byla modernizací, kterou ocenilo vedení i klienti. Návštěvníkům se usnadnil check-in, vedení ušetřilo na personálu a hotel navíc získal zcela nový typ hostů.

Read more

Keyguru case study: Bezobslužný check-in ušetřil hotelu Astra statisíce

Během pandemie trpělo hotelnictví nejvíce. Každý přemýšlel, jak přechodně snížit náklady, aniž by utrpěla kvalita služby. Hotel Astra se s pomocí obrátil na nás. Keyguru Box nahradil recepční na noční směnu, čímž ušetřil téměř 405 tisíc ve mzdových nákladech. Samoobslužnou recepci si všichni chválí, vyřešila i problém s nedostatkem personálu. 

Read more