Hotel Adler vyřešil nedostatek personálu pomocí bezobslužné recepce s Keyguru boxem. Ten si na víkendové směny nestěžuje
Nedostatek pracovních sil po pandemii covid-19 dopadl i na menší rodinný Hotel Adler v Českých Budějovicích. V hotelu zůstala jen jedna recepční, noční a víkendové směny pokrývá Keyguru box. Chytré řešení tak uhasilo problém s nedostatkem personálu a navíc přineslo úsporu provozních nákladů.
Read moreKeyguru boxy a hlídané parkoviště s e-vrátným v Hotelu Asas Garni přinesly klidné spaní majitelce i návštěvníkům Autodromu Most
Najít kvalifikované a spolehlivé zaměstnance na recepci byl největší problém Hotelu Asas Garni v Mostě. Majitelce po období covidu docházely síly a stála před rozhodnutím provoz hotelu buď zásadně omezit, nebo kompletně změnit tak, aby fungoval s lepším výnosem a nezávisle na fluktuaci personálu. Pomohla částečná automatizace recepce. Návštěvníci nedalekého závodního autodromu už dnes díky samoobslužným Keyguru boxům nemusí spěchat s check-inem a můžou si jízdu na okruhu užít do poslední minuty. A hosté také velmi oceňují oplocené parkoviště, jehož bránu hlídá elektronický vrátný Gatekeeper.
Read moreV rodinném hotelu Fortna suploval personál restaurace práci recepce. Bezobslužný check-in s Keyguru boxy vše vyřešil a zeštíhlil náklady
Malý rodinný hotel Fortna v centru Chrudimi řešil dilema. Chod recepce a check-in hostů zajišťovaly servírky z hotelové restaurace. To působilo problémy během obědové a večerní špičky, zahlcovalo personál a přinášelo menší komfort služeb pro hosty. Když byli majitelé z provozních důvodů v roce 2023 nuceni restauraci zavřít, zvažovali, co dál. Mzdové náklady na samostatnou recepční byly vysoké a pozice by nebyla zcela vytížená. Technické řešení s generovanými PINy zase bylo pro mnohé konzervativní hosty příliš přetechnizované. Užitečným kompromisem bylo zavedení bezobslužné recepce s Keyguru boxy, díky kterým se příchozí mohou ubytovat kdykoliv, i pozdě večer, a dostanou hotelovou kartu, na kterou jsou zvyklí.
Read moreKeyguru box v hotelu Arko zachránil majitelům osobní život a teď jim šetří 100 000 Kč/měsíc
Recepce v hotelu Arko byla vždy v provozu 24/7. Mezi časté hosty patří pracovníci na služebních cestách i návštěvníci koncertů v O2 aréně, a tak to je takřka nutnost. Během covidu ale nonstop provozu museli majitelé obětovat osobní život – na recepci se střídali jen ve dvou a doma se vůbec nepotkali. Vše zachránil až Keyguru box. V covidu ho zaměstnali na noční směnu a tam zůstal až doteď. Měsíčně tak hotel ušetří 100 tisíc, které by jinak zaplatil za brigádníky na recepci.
Hotel Arko je jasnou volbou pro všechny, kdo se chystají na koncert do O2 arény nebo na Výstaviště v Letňanech. Poloha 200 metrů od metra Střížkov vyhovuje i turistům navštěvujícím Prahu, kteří nechtějí bydlet v rušném centru.
Read moreInspirujte se příběhy našich klientů: digitalizovat zvládnou i kurty na tenis
Jednoduchá digitalizace vám usnadní provoz, ať už řídíte wellness, střešní zahrádku, venkovní kurty, nebo podzemní garáž. Jak ale řešení v praxi vypadá? A jaké technologie můžete využít? Zjistěte víc v dnešním článku.
Read moreDigitalizace s tradicí nemusí bojovat. Tyto hotely dokazují, že moderní a tradiční přístupy mohou existovat v souladu
Kariéra v cestovním ruchu je odjakživa spojená s komunikací a lidským kontaktem. Poslední dobou se pravidla mění. Digitální recepce ohrožuje veškeré tradice, které jsou s pohostinstvím spojené. Nebo je to jinak? Přečtěte si, jak se může moderní přístup s tím tradičním skvěle doplňovat, a vést k maximální spokojenosti hostů i zaměstnanců.
Read more