Digitalizace s tradicí nemusí bojovat. Tyto hotely dokazují, že moderní a tradiční přístupy mohou existovat v souladu
Kariéra v cestovním ruchu je odjakživa spojená s komunikací a lidským kontaktem. Poslední dobou se pravidla mění. Digitální recepce ohrožuje veškeré tradice, které jsou s pohostinstvím spojené. Nebo je to jinak? Přečtěte si, jak se může moderní přístup s tím tradičním skvěle doplňovat, a vést k maximální spokojenosti hostů i zaměstnanců.
Mezilidský kontakt bez nekonečných front na recepci v Třeboni je skvělým příkladem zdokonalení tradičního přístupu
Jižní Čechy jsou jednou z nejoblíbenějších destinací. A Třeboň patří k vyhlášeným lokalitám pro milovníky přírody, sportu i historie. Relax park Třeboň díky skvělé lokalitě i přístupu majitelů neměl o návštěvníky nikdy nouzi.
Hostů bylo tolik, že před pořízením Keyguru boxu na hotelové recepci vznikaly fronty stresující hosty i zaměstnance.
Nové propojení boxu s rezervačním systémem Alfred návštěvníkům umožňuje check-in bez asistence recepčních během pár okamžiků. Ale protože si v Třeboni potrpí na tradici, pořízení Keyguru boxu zde rozhodně neznamená zrušení recepce a odkázání hostů na automatiku.
Recepční je hostům neustále k dispozici buď na samotné recepci nebo na telefonu, a s výjimkou check-inu probíhá komunikace s hosty „jako za starých časů”
Další novinkou, kterou Keyguru box do Relax parku v Třeboni přinesl je zrušení nočních směn. Hosté mohou přijet kdykoliv se jim hodí a v připraveném pokoji se ubytují sami.
V Relax parku se tak naprosto jasně ukazuje, že digitalizace tradici nezazdí, ale naopak pozvedne
Majitelé rodinného penzionu mají díky Keyguru boxu konečně čas na rodinu
Rodinný penzion je pro mnoho lidí snem. V hotelu U Branky si tento sen splnili, rychle se ale proměnil v noční můru.
Majitelé hotelu, kteří bydlí hned vedle ubytování, svým hostům chtějí vycházet za všech okolností vstříc. Před pořízením Keyguru boxu to ale znamenalo, že se jen málokterou noc mohli nerušeně vyspat.
Hosté je pravidelně budili příjezdem uprostřed noci, což samozřejmě negativně ovlivnilo další stránky jejich života i podnikání.
Díky Keyguru boxu může hotel U Branky vycházet zákazníkům vstříc non-stop check-inem a přesto se mohou jeho majitelé konečně v klidu vyspat – a hostům se plní energie věnovat přes den
Kolik stojí Keyguru box
Jak probíhá instalace? Kdy můžu celé řešení mít, zvládnu to napojit na náš rezervační systém?
Zjistit to hnedCo spojuje autokemp a 5* hotel v památkové zóně?
Autokemp a hotel v historickém centru města. Říkáte si, že nemohou mít nic společného? Omyl. Apartmány Štěpánkova 85 i autokemp Primátor Camping Resort už moc dobře vědí, jak může digitalizace fungovat i na těch nejneobvyklejších místech.
Hotel v historickém centru potřeboval už od začátku předcházet problémům s památkáři. Představa Keyguru boxu na historické fasádě památkáře zrovna nenadchla.
Tento problém jsme společně vyřešili použitím Gatekeepera. Ten se nijak neliší od zvonků, které své místo na historických fasádách mají. A navíc může být i uvnitř budovy.
V kempu Primátor Camping Resort je situace trochu jiná. Tam už od začátku tradiční recepci nechtěli a Keyguru box využívají nejen pro hosty, ale také pro popeláře a zaměstnance. Automatické předávání klíčů se zde už od vzniku kempu využívá opravdu naplno!
Váháte, jestli se digitalizace hodí k vašemu stylu? Retro hotel má jasnou odpověď – hodí!
Elegance, vintage, retro. Jsou místa, kam se digitalizace už na první pohled nehodí. Nebo ano?
Retro hotel Dakura jasně ukazuje, že digitalizovat můžete i ten nejstylovější prostor, aniž byste jeho atmosféru v nejmenším narušili.
Stejně jako U Branky nebo v pražském botelu Marina i v Dakuře digitální recepci využívají především pro lidi, kteří se do ubytování dostanou pozdě večer.
Dakura se soustředí na mladé lidi a proto tu nejsou výjimkou velké skupiny hostů, kteří si mohou pohodlně v jednom boxu vyzvednout i několik klíčů najednou. Žádné fronty ani složité systémy – hosté přijedou kdykoliv se jim to hodí a celá skupina se může po zadání jednoho kódu ubytovat v jednotkách minut.
Tradiční i moderní – digitalizace usnadní život všem
Jak vidíte na našich příkladech, digitalizaci využívají ubytovací zařízení všeho druhu. Od elegantních 5* hotelů v historických zónách přes atmosférické retro zařízení až po autokempy.
Digitální recepce je jednoduše praktická pro provozovatele hotelů i pro návštěvníky, kteří se nemusí stresovat pozdním příjezdem.
Chcete dát svým zákazníkům maximum i vy?