Chcete recepčním uvolnit ruce? Zkombinujte online check-in s Keyguru boxem

Aplikace pro online check-in je skvělá věc – urychlí provoz recepce, umožní hostům předem vyplnit osobní údaje nebo rezervaci zaplatit. Ale bezkontaktní check-in stále nebude kompletní, někdo hostům ještě musí předat klíče či kartu od pokoje. A právě od toho je tu Keyguru box.

Díky Keyguru boxu si hosté vyzvednou klíče nebo kartu od pokoje v samoobslužné schránce. Do e-mailu a SMS obdrží přístupový kód ke schránce, kterou si sami otevřou. Ubytují se díky tomu v jakoukoliv denní či noční hodinu. V kombinaci s check-in aplikací tak hostům nabídnete zcela bezkontaktní nonstop recepci.

Rutinní činnosti nechte strojům

Vyplňování papírů a předávání klíčů. Rutinní a nekreativní činnosti často v pracovní náplni recepčních převažují. Bohužel. Přitom byste své zaměstnance mohli využít efektivněji a svým hostům poskytnout mnohem kvalitnější služby. S Keyguru boxem už vaši zaměstnanci nemusejí sedět na recepci a předávat klíče. Místo toho se mohou věnovat užitečnějším činnostem.

Využijte recepční pro služby s přidanou hodnotou

Maximální péče o hosty by měla být samozřejmostí. Ale kde na ni brát čas, když je potřeba vydávat klíče? Díky 100% bezkontaktnímu check-inu budou mít recepční časovou kapacitu, aby mohli hostům splnit každé přání. Zajištění transferů, výletů a prohlídek okolí, vstupenek na kulturní akce nebo rezervace sportovních aktivit – concierge služby jsou znakem kvalitního hotelu.

Vyřešte dva problémy najednou

Pokud provozujete menší ubytovací zařízení, možná bojujete s nedostatkem personálu nebo pozici recepčního kombinujete s obsluhou v restauraci. Roznést pár talířů a honem zpět na recepci, kde zvoní nedočkaví hosté, však vůbec nepůsobí dobře.

Díky využití Keyguru boxu pro předání klíčů zvládne recepční obsluhovat v restauraci a nutnou administrativu si dodělá potom. Kvalita vašich služeb vzroste, aniž byste museli hledat další zaměstnance. A svým pracovníkům, kteří byli doteď neustále v poklusu, ušetříte hromadu stresu.

Snižte personální náklady

Pokukujete po maximální úspoře? Keyguru box propojený s rezervačními systémy a jejich aplikacemi pro online check-in (například Alfred, MyStay, Trevlix a jiné) nabízí unikátní možnost, jak provozovat plně automatizovanou a bezkontaktní recepci bez přítomnosti personálu.

Recepci můžete úplně zrušit, ale přesto poskytnete hostům komfort 24/7 check-inu. Nezní to jako řešení, nad nímž jste si dosud lámali hlavu? Měsíčně ušetříte desítky tisíc na mzdových nákladech, které můžete investovat jinde.