Fleetové vozy
Zajistěte plynulý provoz vašeho vozového parku s naším Keyguru boxem.
Zajistěte plynulý provoz vašeho vozového parku s naším samoobslužným boxem, který umožňuje snadné předávání klíčů bez nutnosti osobní přítomnosti.
”Díky implementaci Keyguru do našeho SW Carnet se nám všechno plně zautomatizovalo. Správa vozidel od žádanky přes schválení se zjednodušila obrazně na 2 kliknutí myši. Zbytek už je v režii kolegů, kteří se objednou zcela bez mé přítomnosti v jakoukoliv hodinu a den v týdnu.“
chytrého řešení
Podle velikosti sdílené flotily navrhneme optimální velikost boxu. Řešení nainstalujeme přímo ve vaší firmě – ať už vedle recepce, nebo venku pod přístřeškem u parkoviště. Zajistíme také integraci softwaru pro efektivní správu.
procesu předání klíčů od aut
Zaměstnanci vše dělají online, fleet manažer nedrží informace v hlavě nebo v excel tabulce a klíče od vozů jsou uloženy v samoobslužném boxu. Předávka klíčů probíhá online a bez osobní asistence, po zadání unikátního kódu na displeji boxu se zaměstnanci otevře přihrádka ke konkrétním klíčům v domluveném čase.
pro správce
Správci vozového parku mohou sledovat přístupy, rezervace i vracení klíčů v reálném čase. Data jsou přehledně zobrazena v systému a pomáhají optimalizovat provoz. Vidíte, kdy si zaměstnanec klíče vyzvedl a kdy je následně vrátil (pod tím samým kódem) zpátky do boxu, kde mohou čekat na další naplánované vyzvednutí.
★★★★★
Více než 7000krát se fleet manageři ve společnostech Innogi a Gasnet vyhnuli nutnosti fyzické předávky klíčů od vozidel. Od roku 2023 na osmi pobočkách probíhá předávání všech klíčů i dokladů od firemních sdílených aut prostřednictvím našich boxů. Ty jsou plně integrovány se systémem Carnet od společnosti CCS.
Keyguru boxy jsou navrženy tak, aby vydržely dlouhá léta. Pokud se některá část porouchá, nemusíme měnit celý box – stačí vyměnit konkrétní komponentu. Tím šetříme náklady a eliminujeme zbytečný odpad. Většina servisních zásahů je hotová do 48 hodin.
Umožňujeme kompletní přechod na elektronické řešení předávání klíčů nebo karet. Ruční procesy, jako je vyplňování papírových formulářů nebo fyzické předávání klíčů, se zjednoduší, eliminují nebo zautomatizují.
Za více než 8 let provozu a téměř ½ milionu předávek se Keyguru boxy osvědčily v praxi. Počáteční nedokonalosti jsme odladili a díky zkušenostem z praxe jsme vylepšili software na sledování boxů, které jsou aktivně v provozu. Vývoj HW i SW se nezastavil, plány máme smělé.
Díky integraci na univerzální rezervační systém Reservanto dokážeme splnit všechny vaše poptávané požadavky. Pro hotelový segment máme napojení na 8 největších rezervačních systémů, a pokud bude potřeba, rádi zajistíme integraci na další.
Chápeme, že zavádění nového řešení může být nejisté. Proto nabízíme 3měsíční zkušební provoz – pokud Keyguru nebude vyhovovat vašim potřebám, vrátíme vám celou částku kromě nákladů na instalaci (cca 7 000 Kč včetně dopravy).
Keyguru boxy vyvíjíme a vyrábíme od prvního nákresu a prototypu (který byl z 3D tisku a už se pouze vzdáleně podobá aktuální verzi) v České republice. Nyní výroba probíhá v malé, vybavené výrobně v Brně. Díky tomu můžeme rychle reagovat na vaše požadavky i aktuální situaci na trhu a zároveň udržovat harmonii mezi vývojem hw i sw.
Od roku 2020, kdy jsme uvedli první boxy na trh, s námi zůstává přes 93 % zákazníků. Naše podpora nekončí u prodeje – řešíme specifické požadavky, zajišťujeme pravidelné aktualizace softwaru a poskytujeme technickou pomoc. Naši zákazníci oceňují rychlé reakce týmu a schopnost přizpůsobit produkt jejich konkrétním potřebám.
Dejte nám vědět, co potřebujete
Po zakoupení boxů máte 3 měsíce na rozmyšlenou, kde je můžete kdykoliv nepoškozené vrátit a získat plný refund.