Autopůjčovny a carsharing

Autopůjčovny a carsharing

Chci vědět víc

Automatizace pro carsharing a autopůjčovny

jednoduše, rychle a bezkontaktně

Zbavte se složitého předávání klíčů a umožněte svým zákazníkům vyzvednout vozidlo podle jejich vlastního rozvrhu bez nutnosti vaší přítomnosti či noční směny. Chytré samoobslužné boxy a přístupové systémy vše vyřeší za vás.

 

Proč automatizovat vnitrofiremní carsharing nebo autopůjčovnu?

  • 1.

    Úspora času a nákladů

    Kvůli předávce klíčů již nemusíte ani čekat po pracovní době, ani mít noční směny či noční recepci. Naopak, otevírací dobu můžete zkrátit. Automatizovaný box umožňuje předávání klíčů a dokladů bez osobní asistence 24/7, což šetří čas zaměstnanců i provozní náklady.

  • 2.

    Přehled nad provozem a daty 24/7

    Mějte přehled o všech předáních a sledujte, kdy je vozidlo vráceno. Prodloužení přístupů, změna, historie,  sdílení, zrušení na 3 kliky. Získáte kompletní kontrolu nad provozem autopůjčovny či carsharingu.

    2.

  • 3.

    Jednoduchost pro uživatele

    Zákazníci nebo zaměstnanci vše zvládnou online, od rezervace, podpis dokumentů i platby či potvrzení zápůjčky. Poté dostanou e-mailem přístupový kód. Vše si můžou naplánovat po svém – nemusí se vázat na komunikaci a setkání s  obsluhu či otevírací dobu pobočky či recepce.

Chci zjistit jak a jestli by to mohlo fungovat u nás

DIGITALIZACE PROCESŮ

díky přístupovým kódům

Zapomeňte na ruční zapisování a předávání klíčů. Zaměstnanci nebo zákazníci si mohou jednoduše rezervovat vozidlo přes rezervační systém (např. Carnet nebo Rezervanto). Přechodem na elektronické smlouvy zvýšíte flexibilitu celé pobočky.  Po rezervaci vozidla obdrží uživatel unikátní kód.

AUTOMATIZOVANÉ

předávání skrze boxy

Na místo osobního předávání klíčů stačí nainstalovat samoobslužný box. Správnou velikost boxu vám rádi doporučíme, nejmenší je s 6 přihrádkami. Po zadání kódu do boxu se mu otevře přihrádka, ve které jsou klíče i doklady od auta. Kdykoliv, i mimo pracovní dobu. Platnost kódu se nastaví předem podle potřeby a jde kdykoliv upravit.

ONLINE MONITORING

pro správce vozového parku

Získáte kompletní přehled o všech rezervacích, výpůjčkách a vrácených vozidel. Z domova nebo kanceláře můžete sledovat, kdo a kdy si auto půjčil a kdy bylo vráceno. Přístupy lze kdykoliv upravit, prodloužit nebo zrušit – vše na pár kliknutí.

naši zákazníci

★★★★★

V autopůjčovně HERTZ instalovali box v Brně, Ostravě, Bratislavě a Košicích a díky tomu si mohou jejich klienti vyzvednout klíče od pronajatého vozidla bezkontaktně 24/7 a nejsou omezeni otevírací dobou pobočky. Smluvní část pronájmu řeší půjčovna také bezkontaktně pomocí aplikace Signi. Digitalizace procesu vyzvednutí vozu a elektronické smlouvy zvyšují flexibilitu půjčovny a spokojenost zákazníků. 

Ve společnosti Iveco díky našemu boxu, integrovanému na rezervační systém Reservanto, získal manager plný přehled o půjčování a vracení klíčů od firemních sdílených aut. Všechny informace jsou dostupné v přehledném online systému, který nahradil papírovou evidenci a digitalizoval všechny procesy. Noční hlídač už nemusí řešit předávky klíčů zaměstnancům a může se v klidu věnovat svým pochůzkám.

Proč svěřit klíče Keyguru?

Vyzkoušejte Keyguru bez závazků

Chápeme, že zavádění nového řešení může být nejisté. Proto nabízíme 3měsíční zkušební provoz – pokud Keyguru nebude vyhovovat vašim potřebám, vrátíme vám celou částku kromě nákladů na instalaci (cca 7 000 Kč včetně dopravy).

Lokální výroba a servis

Keyguru boxy vyvíjíme a vyrábíme od prvního nákresu a prototypu (který byl z 3D tisku a už se pouze vzdáleně podobá aktuální verzi) v České republice. Nyní výroba probíhá v malé, vybavené výrobně v Brně. Díky tomu můžeme rychle reagovat na vaše požadavky i aktuální situaci na trhu a zároveň udržovat harmonii mezi vývojem hw i sw.

Spolehlivá podpora pro dlouhodobou spolupráci

Od roku 2020, kdy jsme uvedli první boxy na trh, s námi zůstává přes 93 % zákazníků. Naše podpora nekončí u prodeje – řešíme specifické požadavky, zajišťujeme pravidelné aktualizace softwaru a poskytujeme technickou pomoc. Naši zákazníci oceňují rychlé reakce týmu a schopnost přizpůsobit produkt jejich konkrétním potřebám.

Opravitelný design bez plánovaného zastarávání

Keyguru boxy jsou navrženy tak, aby vydržely dlouhá léta. Pokud se některá část porouchá, nemusíme měnit celý box – stačí vyměnit konkrétní komponentu. Tím šetříme náklady a eliminujeme zbytečný odpad. Většina servisních zásahů je hotová do 48 hodin.

Digitalizace a automatizace procesů

Umožňujeme kompletní přechod na elektronické řešení předávání klíčů nebo karet. Ruční procesy, jako je vyplňování papírových formulářů nebo fyzické předávání klíčů, se zjednoduší, eliminují nebo zautomatizují.

Ověřený produkt s výsledky

Za více než 8 let provozu a téměř ½ milionu předávek se Keyguru boxy osvědčily v praxi. Počáteční nedokonalosti jsme odladili a díky zkušenostem z praxe jsme vylepšili software na sledování boxů, které jsou aktivně v provozu. Vývoj HW i SW se nezastavil, plány máme smělé.

Snadná integrace se systémy

Díky integraci na univerzální rezervační systém Reservanto dokážeme splnit všechny vaše poptávané požadavky. Pro hotelový segment máme napojení na 8 největších rezervačních systémů, a pokud bude potřeba, rádi zajistíme integraci na další.

Záruka vrácení peněz

Po zakoupení boxů máte 3 měsíce na rozmyšlenou, kde je můžete kdykoliv nepoškozené vrátit a získat plný refund.