Blog

Co se nám honí v hlavách

Chci vědět víc

  1. Home
  2. /
  3. Zdroje
  4. /
  5. Blog
  6. /
  7. Page 6

Online check-in v hotelu konečně kompletní – včetně předání klíčů

Aplikace pro online check-in je skvělá věc – urychlí provoz recepce, umožní hostům předem vyplnit osobní údaje nebo rezervaci zaplatit. Ale bezkontaktní check-in stále nebude kompletní, někdo hostům ještě musí předat klíče či kartu od pokoje. A právě od toho je tu Keyguru box.

Díky Keyguru boxu si hosté vyzvednou klíče nebo kartu od pokoje v samoobslužné schránce. Do e-mailu a SMS obdrží přístupový kód ke schránce, kterou si sami otevřou. Ubytují se díky tomu v jakoukoliv denní či noční hodinu. V kombinaci s check-in aplikací tak hostům nabídnete zcela bezkontaktní nonstop recepci.

Read more

Nonstop recepce jako cesta z postcovidové provozní krize. Bezkontaktní check-in šetří náklady a zachová pohodlí hostů

Hotelová recepce. Místo, které tradičně bývá prvním kontaktním místem hostů při příjezdu do ubytování. A laťka služeb je nastavena vysoko – cestovatelé jsou zvyklí na provoz recepce 24 hodin denně, což jim umožňuje přijet do hotelu v kteroukoliv denní nebo noční dobu. To však klade vysoké nároky na provoz a hoteliéři hledají cestu, jak ušetřit a zachovat vysoký standard svých služeb. Postcovidová krize cestovního ruchu a dlouhodobý nedostatek personálu vynesla do popředí téma automatizace. Bezobslužný check out nebo celou recepci volí čím dál více provozovatelů. Zachovává hostům časovou flexibilitu a dovoluje hotelům částečně nebo kompletně nahradit personál front desku, a mít náklady i provoz pod kontrolou. Jaké jsou technologické možnosti a jaké řešení zvolit?

Read more

Ubytovací služby drtí pandemie. Jak si poradili hoteliéři v Praze?

Hotely dostávají během pandemie koronaviru jednu ránu za druhou. I když zrovna neplatí vládní nařízení, která výslovně zakazují jejich provoz, musí se popasovat s řadou překážek. Turistický ruch je omezený, od cestování upouští i firmy. Jak si s obtížnou situací poradili hoteliéři v Praze, kde v extrémních případech klesla obsazenost až pod 10 %?

Read more