V Charles Bridge Hostel Praha byli z Keyguru boxu nadšení, tak ho povýšili na recepční ve White Swan
V zimě nemají hotely v centru Prahy tolik rezervací, a tak je zbytečné platit recepčního 24 hodin denně. Ale jak zároveň vyjít hostům vstříc s pozdními příjezdy? V Charles Bridge Hostel Praha si pořídili Keyguru box, aby hosty odbavil. Funkce boxu nadchly majitele natolik, že ho instalovali i do druhého provozu – apartmánů White Swan. Tady využili integraci se systémem Better Hotel pro kompletně automatický check-in.
Read moreKeyguru box udržel Amálku u Řípu otevřenou, teď zajišťuje noční provoz
Během pandemie musel hotel přerušit osobní provoz. Aby neriskoval velké finanční ztráty, vsadil na automatické vrátné Keyguru box. Bezobslužný check-in fungoval na jedničku, všem omezením navzdory. Klient boxy používá doteď, především pro hosty přijíždějící po osmé hodině a v noci.
Read moreBodujeme v zahraničí: Keyguru pomáhá i v Turnau City Aparthotelu Krakow
Aparthotel Turnau je rozsáhlý objekt, nabízející krátkodobé i dlouhodobé pobyty. Recepční měl práce nad hlavu, protože mimo ubytování vyřizoval i zákaznický servis. Díky Keyguru boxu si konečně vydechl. Automatický vrátný ušetřil spoustu času i peněz a celý tým Turnau získal více prostoru na péči o stálé hosty. Zkrátila se i pracovní doba.
Read moreKeyguru case study: Samoobslužná recepce vyřešila Penzionu Palouček pozdní check-iny
Kdo si vezme přesčas a bude čekat na hosta, který má zpoždění? Tuto otázku řešili v Penzionu Palouček Praha několikrát do měsíce. Ale platit nočního recepčního kvůli pár pozdním příjezdům bylo zbytečné. Díky Keyguru boxu tento problém vyřešili za zlomek nákladů. A další přínos? Penzion teď nemusí odmítat hosty, kteří požadují noční check-in. Samoobslužná recepce totiž funguje nonstop.
Read moreCase study: Jak Keyguru box proměnil Villa Patriot v hotel budoucnosti
Villa Patriot je neobyčejný čtyřhvězdičkový hotel s výbornou restaurací. Jde neustále kupředu a svým zákazníkům dopřává vždy to nejlepší. Instalace Keyguru boxu pro bezobslužnou recepci byla modernizací, kterou ocenilo vedení i klienti. Návštěvníkům se usnadnil check-in, vedení ušetřilo na personálu a hotel navíc získal zcela nový typ hostů.
Read moreKeyguru case study: Bezobslužný check-in ušetřil hotelu Astra statisíce
Během pandemie trpělo hotelnictví nejvíce. Každý přemýšlel, jak přechodně snížit náklady, aniž by utrpěla kvalita služby. Hotel Astra se s pomocí obrátil na nás. Keyguru Box nahradil recepční na noční směnu, čímž ušetřil téměř 405 tisíc ve mzdových nákladech. Samoobslužnou recepci si všichni chválí, vyřešila i problém s nedostatkem personálu.
Read more