Keyguru box udržel Amálku u Řípu otevřenou, teď zajišťuje noční provoz

Během pandemie musel hotel přerušit osobní provoz. Aby neriskoval velké finanční ztráty, vsadil na automatické vrátné Keyguru box. Bezobslužný check-in fungoval na jedničku, všem omezením navzdory. Klient boxy používá doteď, především pro hosty přijíždějící po osmé hodině a v noci.

Hosté sem jezdí na relaxační pobyty, firemní akce i svatby

Vše díky 21 pokojům ve francouzském stylu, vlastní pivnici, prostorné stodole a sportovním plochám. Hosté si v hotelu pravidelně dopřávají wellness služby, zahrnující masáže i solné komnaty. Turisty potěší malebná vesnička Straškov-Vodochody nebo 4 km vzdálená hora Říp. V podniku vždy panuje dobrá nálada, charakteristická pro rodinný podnik s bohatou tradicí.

Pohodlím luxusně zařízených pokojů pobyt hostů teprve začíná. 

Období pandemie bylo pro Amálku extrémně náročné

Jako mnohé jiné podniky, musel i on přerušit osobní provoz. V sázce byla výrazná finanční ztráta kvůli ušlému zisku, vysokým nákladům na provoz i zbytečnému čerpání rezerv. Náš klient měl naštěstí pomyslné eso v rukávě. Bezobslužný check-in Keyguru.

Keyguru boxy udržely podnik v chodu i bez personálu

Bezobslužné Keyguru boxy skvěle splynuly s rustikálním stylem hotelu.

Keyguru boxy zvládají automatický check-in zcela samostatně, obzvlášť v kombinaci s rezervačním systémem Previo. Vedení hotelu pomohly v naprosté nouzi: „Boxy byly extrémně výhodné během covidu, kdy muselo být zavřeno. Díky nim jsme vlastně dokázali fungovat bez omezení, v běžném provozu.“

Hosté si tak mohli nadále užívat kvalitní pobyt, aniž by riskovali nakázu, ohrožovali své okolí nebo porušovali platná nařízení.

Keyguru boxy plně zautomatizují i váš hotel

Dnes boxy zajišťují noční check-in, i bez rezervace 

Benefitů automatického check-inu náš klient využívá i v současnosti. Keyguru boxy zapíná po 8 hodině večer, kdy se zavírá běžná recepce. Vrátní tak mají zkrácenou pracovní dobu, šetří se náklady i lidská energie.

„A když někdo přijede bez rezervace, hlavně v noci, tak máme v systému Previo odemknuté dva pokoje. Udělali jsme to tak, abychom mohli hosta v noci bez problému ubytovat a nemuseli ho ráno nahánět kvůli placení. Máme i ceduli check-in box, což hodně lidí oceňuje,  v noci pak nemusí nikoho otravovat.“

Automatické ubytování klientům nezabere víc než deset minut. Hned po platbě obdrží kód pro vydání klíčů, bez zbytečných průtahů. Váží si i malých detailů, třebaže jsou boxy podsvícené, což ve tmě usnadňuje orientaci.

Nejvíce si klient váží aktivní podpory našeho týmu

Díky Keyguru získal hotel Amálka jistotu, že navzdory všem okolnostem podnik udrží v chodu a výdělečný. Spolehnout se mohl i na aktivní podporu v případě jakýchkoliv problémů: „Perfektně funguje váš helpdesk. Tady v tom opravdu není co vytknout.“

Úspěchy dosavadní spolupráce nás těší. Věříme, že Keyguru boxy budou hotelu pomáhat i nadále. 

Na Keyguru boxy se můžete spolehnout i v té nejhorší krizi