Hotelová recepce

Jak na nonstop recepci s minimálními náklady?

24/7 recepce s nižšími mzdovými náklady

Být, či nebýt hostům k dispozici 24 hodin denně, 7 dní v týdnu? To je otázka, kterou řeší téměř všechny hotely a penziony. Na jedné straně je pohodlí hostů, na té druhé vysoké mzdové náklady na recepční. Dnes už však existuje řešení, jak hostům nabídnout nonstop recepci, ale zároveň snížit mzdové náklady.

Hotely mají starosti s personálem

Hotely, penziony a další ubytovací zařízení se potýkají s personálními problémy. Na pozici recepčního se těžko hledají spolehliví pracovníci a mzdové náklady šly v posledních měsících raketově vzhůru.

Kvůli koronavirové krizi a omezení v cestovním ruchu nejsou recepční dostatečně vytížení, ale mzdové náklady zůstávají stejné. Tlak na úspory stoupá, a tak se nabízí zkrátit provozní dobu recepce. Jak se to ale projeví na spokojenosti hostů? Omezit otevírací dobu nebo zcela zrušit noční recepci není jen tak. Může to vyústit v ještě méně rezervací, což by bylo v této obtížné době likvidační.

Naštěstí už hotely nemusí dělat kompromisy. Se samoobslužnými boxy Keyguru vyřešíte starosti s personálem, navíc k maximální spokojenosti hostů.

O check-in se postará aplikace, klíče počkají v boxu

Jak pomáhají boxy Keyguru svým hotelovým zákazníkům? Takto to funguje v praxi třeba v hotelu Pytloun Wellness Travel Hotel.

Recepční zadá na konci své  pracovní doby do systému hosty, kteří ještě nepřijeli. Hosté automaticky obdrží SMS a e-mail s přístupovým kódem ke schránce, kde si vyzvednou klíče. Check-in si udělají sami v online aplikaci – na chytrém telefonu, počítači, nebo tabletu, který je umístěný přímo u boxu.

Po příjezdu do hotelu už hosté nemusí ztrácet čas – zadají svůj kód k přihrádce, vyzvednou klíče a během minutky se mohou uložit ke spánku na pokoji.

Keyguru spolupracuje s několika rezervačními systémy a jejich aplikacemi pro online check-in (například s Alfred, MyStay, Trevlix a dalšími).

Měsíčně hotel ušetří desítky tisíc na mzdách

Bezkontaktní boxy Keyguru propojené s rezervačními systémy představují zcela unikátní možnost, jak zajistit plně automatizovaný a samoobslužný check-in a check-out hostů. Jaké jsou jeho výhody?

Hotel může zkrátit provozní dobu recepce nebo zcela zrušit nočního recepčního. To představuje úsporu mzdových nákladů v řádech desítek tisíc korun měsíčně. Přesto hotel poskytne hostům komfort 24/7 check-inu a možnost ubytovat se v jakoukoliv denní či noční dobu.

Samoobslužné ubytování je skvělou variantou také pro vykrytí vedlejší sezony, kdy se během dne ubytuje jen pár hostů a bylo by zbytečné platit recepčního.

Hosté si přejí bezkontaktní check-in

Z průzkumů mezi hotelovými hosty navíc vyplývá, že čím dál více osob upřednostňuje bezkontaktní check-in i během běžné otevírací doby. Hosté nemusí čekat ve frontě na recepci, ani se s nikým bavit, pokud si to nepřejí. Veškeré náležitosti vyřídí přes aplikaci a klíče si vyzvednou v samoobslužném boxu.

Samoobslužný způsob odbavení bez recepčního bude nový standard. Připravte se na novou éru ubytování hostů i vy.

0 replies

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Napsat komentář