Dělíme se o zkušenosti ostatních Keyguru členů

Keyguru se rozrůstá! Čím více nás je, tím více zkušeností máme 🙂

Sepsali jsme pro Vás různé situace, se kterými jsme se za poslední týdny a měsíce u mnoha z Vás při předávání klíčů setkali. Občas se jednalo o zanedbanou chybu v procesu, někdy o chybu na straně hosta. Pojďme se z toho poučit, ať další předávání klíčů již vždy proběhne v pořádku!

Možná se Vám budou některé body stát samozřejmé, avšak vězte, že se všechny zakládají na reálných situacích minulých dnů! 🙂

  • NAPIŠTE HOSTOVI ADRESU SVÉHO BYTU

    Vždy se ujistěte, že jste hostovi napsali adresu svého bytu a že ví, kam má jít. Velmi doporučujeme vytvořit instrukce “how to get from Keyguru point to our apartment” s proklikem na google street view, mapou s barevnou linkou od Pointu do bytu a slovním popisem. Určitě vyfoťte klíče a popište jaký klíč patří do zámku od baráku a který od bytu (rozlišení dolního a horního zámku) a orientaci po baráku – 2. patro,…

  • NEMAŽTE E-MAILY PRO HOSTY

    E-maily “The keys are available for pickup” pro hosty nemažte. Pokud vytváříte přístupy více jak týden před příjezdem hostů, stává se, že hosté mail ztratí, smažou a pak přístupy nemají. V tom případě pak tento e-mail hostovi můžete přeposlat.

  • MÁTE HOSTA Z BOOKING.COM? ZJISTĚTE JINÝ E-MAIL HOSTA.

    Máte hosta z booking.com? Občas se nám stává, že tento e-mail nefunguje a booking ho vrací zpět.  Pokud máte možnost – prosím zkuste vložit jiný e-mail hosta, soukromý. Pokud ne, ujistěte se, že host informace o PIN a názvu štítku získal.

  • VRACÍTE KLÍČE SAMI? UJISTĚTE SE...

    Vracíte klíče na daný Keyguru point sami? Ujistěte se prosím, že obsluha klíče před uložením do boxu oscanuje přes mobil / tablet. Měl by Vám do pár min. přijít e-mail – když nepřijde, kontaktujte nás!! Nejvíce chyb nastává, když klíče v systému nejsou vrácené a host si je jde vyzvednout.

  • KLÍČE VRACÍ HOST? ZKONTROLUJTE E-MAIL

    Vrací host klíče na pobočku sám? Víte, že v 10 hod odchází z bytu a ještě v 10:30 Vám nepřišel e-mail o tom, že klíče byly vráceny na Keyguru point? Zavolejte nám / napište, abychom to napravili.

  • NASTAVTE SPRÁVNĚ PŘÍSTUP PRO HOSTA

    Jak správně nastavit přístup pro hosta, když má přijet kolem půlnoci? Do systému do pole “zvolte termín” zadejte rozmezí 2 dnů,kdy má host přijet. Uvedeme konkrétní příklad. V případě, že host  přijede do půlnoci, je to ještě datum 26.5. 

    V případě příjezdu v  00:25 je to již termín 27.5. – jeho přístupové údaje platí pouze na 26.5. a už by je tedy neměl platné!!

  • ULOŽTE KLÍČE NA NONSTOP PARTNERA

    Nemáte klíče na NONSTOP pointu uložené? Plánujete jet pryč a opravdu hrozí, že by host mohl přijet pozdě v noci? Uložte klíče na NONSTOP partnera. Máme celkem 3, jestli je některý z nich opravdu mimo naši trasu – kontaktujte nás!!

Máte nějakou další zkušenost, se kterou se chcete podělit?